Lussenatt

Här sitter jag nu och ska strax bege mej iväg till skolan. Kom hem kl 03 inatt. Känns som att jag skulle behöva sova några timmar till, men vad gör man när man har obligatorisk lab. I natt var vi runt och lussade för alla killar i kören, det är tradition att man gör det natten före lussegasquen som är imorgon.
Jag lämnade faktiskt alla när det var tre styckna kvar att lussa för. Kände att jag kunde få lite dispens när jag hade lab så tidigt idag. Det var ett klokt beslut då jag känner mej överkörd av en bandvagn just nu. Jag är ju väldigt känslig när det gäller sömn så det känns bra att det bara är halvdag lab idag vilket betyder att jag borde kunna få några timmars sömn innan det är dags för gasquen!

Det var i alla fall väldigt kul då vissa blev riktigt chockade! Vi väckte en hel del folk på vägen i trappuppgångar och liknanande. Men folk brukar ha överseende med luciatåg!=)

Nu ska bege mej iväg för att tillverka lite kräm och jag längtar något oerhört efter att få krypa ner under täcket igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback