Styrelsemöte

Nu har jag precis kommit hem ifrån mitt livs första styrelsemöte! Det hela började med att jag fick ett mail ifrån kören om att jag var välkommen på styrelsemöte idag, tisdag. Det var en inbjudan till enbart styrelsen. Lite förvirrad tänkte jag att det hela måste var ett misstag. Kanske hade mitt namn hoppat med i mailinglistan oavsiktligt. Jag skickade i alla fall ett frågande mail tillbaka, men hörde inget förrän tidigare idag. Svaret blev jag knappast klokare av så jag bestämde mej för att åka dit. Mötet fortlöpte relativt smärtfritt och i slutet kom det fram att jag var nominerad till stämfiskal i sopranstämman. Även om jag hade haft mina aningar redan innan då jag visste att denna post var ledig. Så härmed är jag alltså stämfiskal, vilket påminner mej om att jag har en del att fixa!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad sjutton är en stämfiskal?

2007-08-28 @ 22:35:54
Postat av: Hanna

Haha, jo man har ju olika stämmor i en kör. Jag har alltså ansvar för min stämma (sopranerna) och måste se till att dom sköter sig typ och kan sina låtar! Annars blir det stämrep!=)

2007-08-29 @ 08:45:39
Postat av: Johanna

Många krångliga ord där...

2007-08-29 @ 13:07:45
Postat av: Erika

Precis vad jag tänkte fråga. kunde dom inte ha kunnit komma på nåt fulare ord för det? =) Hanna Kastman: stämfiskal. det kan vi skriva på din gravsten.

2007-08-29 @ 17:55:43
Postat av: Hanna

Hallå vad är det här för mobbning egentligen=) Jag tycker det är ett fiiiint namn jag!

2007-08-29 @ 20:55:12
Postat av: Enna

är du en fisk?

2007-08-29 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback