Kung Karl XVI Gustav

Idag var det en tysk snubbe som var så lik vår kung att jag nästan trodde att det var han. Jag blev tvungen att kolla flera gånger men kunde helt utesluta att det var kungen då han började babbla på tyska. Men eftersom han var så lik honom så kan man ju i princip säga att jag såg kungen idag=) Eller åtminstone hans dubbelgångare! Annars var det väl sådär på jobbet idag, kaos i köket idag istället. Medan vi skötte oss utmärkt!

I morgon är jag faktiskt ledig! Eftersom vissa människor bangade kanotfärden så ska jag väl ta och sola lite, för det ska banne mej vara fint imorrn annars vet jag inte vad jag gör. Känns faktiskt lite konstigt att vara ledig, har för mej att det var en stund sen=) Men det finns nog att göra här så att det räcker och blir över om man får tråkigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback