Bloggblogg

Har visst skrivit en del inlägg under de senaste dagarna har jag sett och här kommer ett till!
Det regnar ute så nu kan jag inte måla längre, därför sitter jag nu här och surfar runt på en massa bloggar (vad annars). Men i jämförelse med de mest aktiva bloggarna har jag inte en suck! Dom uppdaterar kanske fem gånger om dagen, frågan är bara vad dom egentligen har för ett liv? Men dom underhåller då mej i alla fall, så jag är nöjd.

Ikväll blir jag ensam hemma då far min ska iväg på surffest, det finns många klubbar i den här byn förstår ni. Tennisklubb, yxkastarklubb, surfklubb.....
Både VM-guld och SM-guld har det blivit genom åren, inte dåligt det inte.

OM det här vädret ska fortsätta kommer jag att vara likblek igen lagom till september....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback