Spöke?

Är så less på mej själv. Det är andra gången denna vecka som jag tappar bort ett kvitto som jag behöver. Det första hittade jag efter mkt om och men. Men denna gång verkar det vara kört eftersom jag i princip har vänt uppochner på mitt rum. Fattar inte hur jag kan vara så slarvig. Det verkar som att jag aldrig kan bättra mej.
Anne är övertygad om att det är mitt s.k. spöke som bor här (enligt henne då) som bär hela ansvaret för att kvittot är borta.
Det hon grundar sina misstankar på är att min mikro ibland knäpper på sig själv och att lyset i badrummet tänds och släcks när duschen är på. Även när min spegel helt plötsligt gick i golvet utan anledning häromveckan tror hon beror på mitt spöke. Allt det där tror jag är tillfälligheter men kvittot däremot beror helt och hållet på slarvhanna. Suck.
image15

Kommentarer
Postat av: Enna

Det ÄR ett spöke!

2007-04-18 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback