Påskhelgen

Nu är det snart dags att bege sig söderut igen. Det är bara pappa och jag kvar här nu och jag borde väl kanske ta och läsa igenom laben lite inför imorgon. För då är det dags att träffa goppal igen.
Påskhelgen har varit relativt lugn. Mina bröder var på fest i fredags till holmsveden av alla ställen, träffade lite gamla kompisar. Eftersom det inte fanns så många gamla kompisar till mej där stannade jag hemma och laddade inför lördagen istället.
Har hunnit med några turer in till stan och jag blev såklart tvungen att ta mej en tur in på apoteket där jag ska jobba i sommar. Läget såg ut att vara under kontroll men vi får väl se hur det blir när jag ska börja där.

Lördagskvällen tillbringades på statt i söderhamn. Riktigt kul som vanligt att träffa gamla kompisar som man ser alldeles för sällan nuförtiden. Självklart såg jag en hel del stjärnskott också men trots att det kryllade av dem var det riktigt roligt ändå.

Söndagen tillbringades hemma i Tönnånger med nästan hela släkten. Dock ej samtidigt. Åt en massa mat och godis så att det räcker för ett bra tag framöver. Det var i alla fall riktigt trevligt att se alla igen eftersom det var en bra stund sen sist. Nu har även mamma berättade för allihopa att denna blogg existerar så vi får väl se hur länge dom orkar följa med här=)

Mammas jobbarkompisar har tjatat om en bild på oss tre syskon länge nu så efter en hel del försök är de bästa korten nedan. Det var inte det lättaste jobbet för fotografen!

image13    

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback