Home

Då var man hemma i Tönnånger igen då.
Efter hela denna labvecka så är jag faktiskt helt färdig. Labarna har varit 6 timmar långa med typ ingen rast. Hade man tur kunde man springa ut och kasta i sig ngt på 10min  men det betydde ju oftast att man kom efter alla andra. Men nu är det bara en lab kvar i alla fall och den är efter påsk.
Så idag var det lab från ottan och sen bar det iväg hem för en sista koll på packningen. Jag har alltid en tendens att packa för mkt, jag förstår inte hur jag bär mej åt för det slutar alltid med att jag bara använder hälften. Det är som att man tar med sig bara för att kunna ha ngt att välja mellan när man ska sätta på sig kläder. Dessutom kom min lillebror på den smarta idén att jag skulle ta med mej springskorna hem. Efter en hel del pressande fick jag tillslut ner dom i ryggsäcken. Jag tänkte att det kunde kanske vara bra att ta sig en joggingrunda efter all mat jag kommer att klämma i mej under denna helg.
Men nu ska jag återvända till tvsoffan och umgås lite med familjen.
Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback