fredagen den 13 och helgen

I fredags blev vi äntligen klara med labarna genom att genomlida den fyra timmar långa redovisningen. Att detta sedan var överstökat firades med en tur på stan. Vädret var ju alldeles underbart. En del shopping hanns med och äntligen, äntligen hittade jag ett par vita jeans som jag har letat efter så länge så det var trevligt. Senare på eftermiddagen var det premiär för joggingrundan vid gravhögarna. Helt underbart väder men det var så varmt att det slutade med att vi nästan var lila i ansiktena när vi var framme. Området vid gravhögarna är iaf väldigt trevligt att jogga vid! Känns som att man har tagit en tur till landet! Känner sig lite hemma med andra ord=)

I lördags blev det ännu en tur till stan, det var ju helt underbart väder och då kan man ju inte missa att ta en fika på GH ute i solen. Sedan blev det lite mer gå i affärer och efter det en lugn filmkväll hemma. Dags att börja plöja igenom alla filmer som jag fick med mej från lillebror om man ska ha klarat att kolla klart på dom innan sommaren.

Idag var det ännu finare  väder och efter lite pluggande har resten av dagen spenderats i solen. Helt sjukt att det kan vara sånt här väder i april!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis grattis! Hoppas att du har haft en bra dag med mycket tårta. Tänkte att det är bäst jag skriver här med utifall mitt mess inte kommit fram, man vet ju aldrig med tyska telefonen... Kram & Puss

2007-04-16 @ 22:07:11
Postat av: Hanna

Jo det kom fram! tack tack!! kram kram

2007-04-18 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback