ny roomie

Tänkte att jag skulle skaffa mej en "riktig" blogg. Efter moget övervägande har jag nu äntligen bestämt mej för att det är här jag fortsättningsvis ska skriva om mina dagliga bravader. Nu är det bara att hoppas på att mina vänner förstår detta och följer mina äventyr här istället.

Idag fick jag reda på att ännu en rumskamrat ska överge mej, sista oktober flyttar hon visst. Så nästa som flyttar in blir fjärde i ordningen för mej. Undrar om det är mej det är fel på? =)
Kan iofs vara skönt med lite ombyte, blir lite konstigt att bara bo ihop med en person ibland. En person som man dessutom inte känner från början heller. Men det ska bli spännande att se vem den nya blir...

Nej nu är det dags för prison mys hos rebecka! :O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback