Willys äventyr

Idag var det dags. Äntligen skulle vi iväg till willys. Mitt kylskåp har gapat ovanligt tomt nu några dagar. Med listan i ena handen och väskan i den andra cyklade vi iväg. Nackdelen med att handla vid löning är att det är massor med folk, fördelen är dock att man nästan är garanterad att få se snyggingar, haha. Så även denna gång, en oväntad sådan även.
Däremot blev vagnen alldeles för full alldeles för tidigt. Så jag kunde nästan ana att det skulle bli tungt att åka hem. Men när jag började packa ihop allt upptäckte jag att det verkligen blev JÄTTE fullt! En hel påse för mkt och det är alldeles för mkt för min stackars cykel som jag redan hade hade planerat skulle bli precis full. Det gick knappt att cykla hem, därför slutade det ju såklart med att en kassen gick sönder mindre än halvvägs hem=(
Så det var bara att gå resten, fick även hjälp av R hem eftersom jag inte klarade bära allt längre. Vi såg ut som två packåsnor. Men nu har jag i alla fall lärt mej nått, glöm aldrig ryggsäcken hemma när du ska storhandla...

Nu dags för plugget som har blivit lidande idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pucko!

2006-10-25 @ 20:58:48
Postat av: pålleplutt

Hanna blir du mobbad i skolan? vem är det som skriver så dumma kommentarer?

2006-10-26 @ 00:53:47
Postat av: Hanna

Jo du förstår det är min kära finska vän..

2006-10-26 @ 22:03:27
Postat av: pålleplutt

jaha ok. jo finnar brukar vara lite butter av sig!

2006-10-27 @ 02:06:57
Postat av: butter finne

mm vi är jättebuttra och äter svennar till frukost

2006-10-27 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback