plånbok

Idag var det föreläsning på pharmen igen. Var ju faktiskt där igår också. Men idag handlade det om apotekarnas framtidsutsikter med inriktning mot klinisk farmaci. Vår föreläsare var bra men han var riktigt bitter mot läkarna som vägrar ta emot farmacevter med öppna armar inom vården. Annars pratade han mest om hur bra apotekare var och jag har nog kommit fram till att vi är ganska bra=)
Blev lite debatt där mot slutet som verkligen drog ut på tiden och vi var ganska hungriga innan vi fick våra hamburgare som vi hade blivit mutade med för att dra oss dit.
När vi så sitter där i frid och fröjd och äter ringer min mobil.Det är en snubbe som påstår att jag har tappat min plånbok. Jag är dum nog att först neka till detta men eftersom han säger att han tittar på mitt körkort blir jag ju tvungen att tro på honom. Det visar sig att jag på ngt konstigt sätt har tappat den på just pharmen ett par timmar tidigare, precis när vi kom dit.  Så nu måste jag ta och cykla till flogsta imorgon bitti pga av min klumpighet. Men tro det eller ej så är det faktiskt första gången som jag tappar min plånbok....
Jag ska till och med vara duktig och ge honom hittelön, sen är ju frågan om han uppskattar den=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oväntat kära syster

2006-10-13 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback