nextdoor neighbours

Idag var jag och R verkligen på skolan hela dagen. Helt lediga men ändå på skolan. Fast det har inte varit en tung dag ändå. Finns ju rätt intressanta människor på skolan har vi ju ändå upptäckt, om man letar lite då förståss. Sen är det ju inte helt fel om man får se dom minst 10 ggr samma dag heller=)
Efter våra låånga dag blev det pharmenfika och såklart  en promenad efteråt. För lite ångest får man ändå när man har smällt i sig allt gott som finns där. Men vart var det utlovade bärtemat?

Så när jag kom hem fipplade jag lite med mitt pm ett tag. Verkar aldrig som att fanskapet vill bli klart. Rätt var det var under skrivandet ringer det på dörren. Eftersom jag inte väntade besök blev jag ju såklart lite nervös att det skulle vara radiotjänst som ringde på dörren. Efter en stunds gluttande i titthålet bestämmer jag mej för att det inte kan vara radiotjänst för det är ju två stycken som står därute...
Så jag öppnar alltså dörren och där står mina utbytesstudent grannar och dom frågar mej om jag vill komma in och dricka lite vin med dom en stund.. jag mumlar något om skolarbete men tackar ändå artigt för förslaget. Haha dom var ju lite söta ändå, på sitt sätt.

Kommentarer
Postat av: Pål

har du fått ny/nya granne/grannar?

2006-10-17 @ 20:36:46
Postat av: Hanna

Näpp, det är mina galna grannar som alltid bott där med en italiensk flagga i fönstret och en julstjärna som lyser året runt=)

2006-10-17 @ 22:25:41
Postat av: Enna

Va gulligt! varför följde du inte med??

2006-10-18 @ 12:34:44
Postat av: Johanna

ja vad fan följde du inte med för? är du rasist?

2006-10-27 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback