luftmadrass

Idag hade vi lab igen. Blev jävligt irriterad på ingenting. Ibland är man då konstig. Men den gick ju bra i alla fall. Men varför har dom kommit på att man måste skriva en hel sidas teori? man kan faktiskt förklara en sak kortfattat men dom verkar vilja ha värsta uppsatsen till labrapport.

Fick även tillbaka mitt pm idag, det gick banne mej fort att rätta. Hon är ju lite lustig har jag upptäckt. Så nu ska jag bara rätta alla småfel och skicka genom urkund. Det är ju alltid lite nervöst, jag kan lätt ha kopierat saker utan att ha tänkt på det :S

Helgen lär bli intensiv i alla fall. Ska ju långt ut i skogen på fest, till en bygdegård närmare bestämt. Så det gäller att packa sovsäck, tofflor och det viktigaste av allt: luftmadrassen. Men det blir nog riktigt skoj tror jag. Det är ju ett helt gäng knäppisar som ska dit så det kan nog hända en hel del intressanta ting. Närmare 40 pers tror jag minsann att vi blir så det här kan nog bli hur bra som helst.
Sjunga ska vi göra hela dagen först, för lite seriös måste man ju ändå vara när man ska sådär långt ut i skogen.
Näe nu ska jag testpumpa min luftmadrass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback