Körhelg

Kl 10 på lördagsmorgonen stod vi där i regnet och väntade på bussen. Det visade sig att vi hade prickat in samma helg och buss som VG kören och därför var den smockfull när den rullade ut från stationen. Vi blev avsläppta vid en leråker ngnstans ute i skogen med inte så mkt som ett litet hus i sikte.
Sakta men säkert började vi vandra mot bygdegården vi skulle till. Efter lite trassel hittade vi ändå fram tillslut. Det visade sig vara världens mysigaste dagis/bygdegård mitt ute i skogen. Hade jag varit liten hade jag älskat det där stället och det var många som blev sugna på att börja på dagis igen! Värsta idyllen helt enkelt.
 Hela lördagseftermiddagen gick sedan åt att repa. Middag på kvällen, visade sig att jag fick riktigt trevlig bordsplacering=) Lekar och MASSOR med sång följde sedan och i säng kom man inte förrän riktigt sent.
Däremot var det inte så smart att skriva upp sig i diskgruppen, eftersom berget med disk aldrig verkade vilja ta slut. men det löste sig det med. Annars var helgen riktigt riktigt skoj.
Sen idag var det lite rep, det lät faktiskt ganska bra men alla såg mer eller mindre halvdöda ut...
Vi slapp ta bussen på hemvägen, vi fick istället åka en ljusblå minibuss med rosa elefanter. Värsta hippiebussen jag någonsin sett!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2006-10-23 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback