Köttfärssås

Har så mkt att göra nuförtiden att jag glömmer bort att skriva nått här ju. Har ju precis haft tenta och ska nu snart ha nästa. Tur är väl att vi har världens sötaste gubbe till föreläsare. Han kan nog inte bli arg tror jag. Men jag måste slappna av lite från plugget tänkte jag, därför blir det lite party i helgen ( och alla andra helger fram till jul har jag upptäckt). Men det kan man vara värd ibland.

Däremot ska jag ta upp ett och annat med min nya roomie. Man måste faktiskt visa vart skåpet ska stå ibland. Synd bara att jag inte har fått något bra tillfälle än, men det dyker nog upp snart och då blir det synd om henne.

Idag har jag i alla fall lagat köttfärssås som jag kan leva på ett år framöver...det blev lite väl mkt. Men men bättre för mkt mat än för lite=)
På tal om mat var det gratis tårta i cafeterian idag. Jag hade förväntat mej värsta tårtan dum som jag är. Men jag glömde ta hänsyn till att den var gratis. Det var alltså en rulltårta med lite grädde på (och 6 bitar strössel). Men det är klart, gratis är ju alltid gott som det ju så fint heter. Tur att R fyller år imorrn så jag får riktig princesstårta=)
Näe nu ska jag äta min köttfärssås och dra iväg på kör...so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback