Hej, jag heter Bengt...

Jaha då var man tillbaka efter en intensiv helg i linköping och norrköping. Jag åkte ner redan på onsdagkväll och var med erika till skolan på torsdagen. Kan ju säga att jag inte förstod någonting av vad dom sysslade med, matte är ju inte riktigt min grej...men det var minsann roligt ändå! Sen drack dom öl efter skolan (på skolan!) och jag vart lite chockad=)men det som chockade mej mest var att deras kaffe kostar 3 kronor med påfyllning (2 spänn med egen kopp) det är annat mot BMC:s 9 kr det.
På fredagen anlände johanna och kattis och då blev middag och sedan blev vi tvungna att gå ut riktigt tidigt för att överhuvudtaget komma in. Men vi underhöll oss själva i kön och även dom runt omkring. Även om dom inte var lika roade kanske. Kvällen blev riktigt trevlig, sen tog vi hem en klasskompis till erika som fick blåsa upp luftmadrassen mot kladdkaka i utbyte innan han fick pallra sig hem. Eftersom vi var lite slitna sen fredag blev inte lördagen lika intensiv även om johanna höll fanan högt i topp.
Sjuk har jag blivit efter denna helg också, orkade inte ens pallra mej till skolan idag…illa

 

Det enda som piggar upp just nu är att jag fick stipendiet jag sökte, helt otroligt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Erika

Nej men stackars Hanna då. Har vi smittat ner dig? Det var så verkligen inte meningen. Du får tänka tillbaka på våra mysiga nätter så kanske du överlever =). Jätteroligt att ni kom i alla fall! pussar och kramar och krya på dig! ta en bafucin vettja!

2006-11-13 @ 20:27:17
Postat av: Erika

Nej men stackare då har vi smittat dig?? Sorry! Det var inte meningen. Du får minnas våra heta nätter så kanske du överlever =). Jätteroligt att ni kom iaf! Pussar och kramar och krya på dig! Ta en bafucin vettja!

2006-11-13 @ 20:33:59
Postat av: Erika

hahaha fan vad jag är bra =). No further comments.

2006-11-13 @ 20:34:56
Postat av: Hanna

Haha du är bäst helt enkelt=) jo nog blev jag sjuk med det var värt det sörru! tack för en störtskön helg!

2006-11-13 @ 21:27:23
Postat av: enna

grattis! och 3 kronor... jag blir mållös.

2006-11-14 @ 08:21:01
Postat av: Johanna

Ja det är väl bara jag som pallar med nu för tiden, ni andra har blivit så gamla hahaha. Vad är det för stipedium du har sökt? Kram

2006-11-14 @ 21:33:31
Postat av: Hanna

Nått stipendie genom GH. Inte var det så fasligt mkt pengar, men lite ändå som kan behövas inför julklappsköpen;)

2006-11-15 @ 14:47:29
Postat av: pålplutt

kaffet på vårt jobb är faktiskt gratis. sug på den du!

2006-11-15 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback