bal på slottet

I lördags var det äntligen dags för bal på slottet. Trots att vi började med förberedelserna efter lunch hann vi ändå inte i tid till fördrinken på pharmen vid 17. Så det blev snabbvisit hos fredrik innan vi vandrade upp till slottet. Nästan alla som man förväntat skulle vara där, var där. Lite mingel först så att man kunde spana in folks kläder. En del riktigt spännande kreationer fanns att skåda. Vissa mer vackra än andra....
Middagen var lång med god. Massor med tal och underhållning. Riktigt trevligt hade vi där vi satt. Fick ju skrämma några A2:or om vad som väntade i framtiden=)
Sen blev det några svängom på dansgolvet innan det var dags för buss till pharmen där det var efterfest till 04. Där blev det lite mer drag så det var ju kul!
Efter en lång kväll var jag ganska glad att jag äntligen fick ta av mej klänningen. Jag kan nu förstå att folk dog av att bära korsetter förr i tiden....

Så idag var det dags för tenta. Riktigt lång var den. Hoppas att den gick vägen. Inte kul att tenta om 11 poäng ju...
Firade att tentan var över med shopping på stan, så nu är man nästan pank igen. Härligt

bal





Kommentarer
Postat av: Enna

Vilka puddingar!

2006-11-07 @ 14:54:27
Postat av: malin

Hej du! Nu har jag hittat hit också och kommer följa dina bravader i Upsala la lalalalalaaaa....och lite till. Sköt om dig!

2006-11-07 @ 22:21:14
Postat av: pålleplutt

Finns det ett slott i uppsala? Jag trodde bara det fanns en kyrka! (matha fackin skatecool)

2006-11-08 @ 00:07:08
Postat av: anna

hej vännen! längesen vi hördes nu så det var kul o läsa om dina äventyr... se vem som hinner först; du till karlstad eller jag till uppsala. vore jättekul o se dig igen! awsooome dress by the way!

2006-11-11 @ 01:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback