Lussegasque

Lussegasque i lördags på pharmen. Massor med folk och julbord. Därefter mötte jag upp med kören och efter lite uppsjungning var det dags. nervositeten släppte lite efter ett personligt mottagande inne i salen. Trevligt var det åtminstone.

Jag har nog aldrig varit på en bättre fest på pharmen måste jag nog erkänna. Kul när kören var med på ett hörn oxå. VI stannade såklart till 04 och sen hittade R tre brats som vi gick på efterfest till.
Sen var det dags för nästa efterfest som däremot inte blev vad jag hade tänkt. Men men kanske en annan gång.
17.30 slog jag upp ögonen igår, rätt sliten kan man påstå. Men det kunde knappast ha blivit mkt bättre!


Nu är det dags att packa och dra hem mot hälsingeskogarna! Ska bli skönt att ta det lite lugnt ett tag!

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Heej hanna är det dags att åka hem nu? jag har sista tentan imorrn så på torsdag kommer jag hem. vi funderar på en liten utgång på fredag. sugen? =)

2006-12-19 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback