Lussande

Julfika hos A i torsdags, hemmagjorda lussebullar är ngt alldeles extra. Fick öva lite inför jul eftersom det är jag som sköter julbaket iår. Men dom blev oroväckande platta, fast dom smakade åtminstone gott och det är ju det som är huvudsaken. Riktigt kulturella var vi oxå eftersom vi smakade på finska julstjärnor, ngt jag aldrig satt tänderna i förut. Spännande var det i alla fall.

Idag har jag hämtat kattis lucialinne ( alldeles alldeles för kort, men det får gå ändå) inför lussandet ikväll på pharmen. Jag är den enda som ska vara med på sittningen före lussandet och jag är allvarligt oroad över hur rund under fötterna jag kommer att vara. Men bara jag slipper vara lucia så ska det nog gå bra.

Mitt hjärta är i sorg, hey baberiba kan ju inte överge mej sådär=( Hur ska jag nu överleva?

Nej nu är det upp till bevis för lucialinnet och visa hur kort det egentligen är....

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback