Långhelg

Min helg började redan i torsdags då vi drog till finland!
Årets första julbord ombord på båten, ganska lugn båtfärd eftersom vi blev tvungna att ladda för morgondagens shopping i Helsingfors.
Som tur var hade vi en äkta finne med oss som kunde guida oss igenom staden. Det blev som väntat alldeles alldeles för mkt shopping. Jag slog nog rekord denna gång. Så hur julklappsinköpen ska finansieras är banne mej en gåta. Jag gör lika genomtänka saker som vanligt.
Vi fick dessutom äntligen träffa Sebastian som vi bara hört en massa saker om. Han måste varit den gladaste människan jag har träffat. Han skrattade minst hälften av tiden.
Sen tog vi flyget hem på kvällen. Lite förfest på arlanda och så var vi ut på BJ en sväng. Förfest på arlanda är banne mej ngt att rekommendera. Det var oväntat roligt.
I lördags kom lillebror hit. Den tänkta julklappsshoppingen slutade med en inköpt julklapp och ännu mer shopping för hanna, när ska jag lära mej egentligen...


Kommentarer
Postat av: pålplutt

tjenare. tyckte att det såg lite väl tomt ut här. nu har jag iaf kommit på vad jag önskar mig till jul! en ny plånbok men dessvärre så blev jag så sugen när jag kom på det så jag gick och köpte mig en!

2006-12-14 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback